Lomo Aqua Pix to let go. .


jeng2. .ape tuh. .mainan ke hape ? oh. .no no no. .bukan ye sayang ye. .tu kamera LOMO namanye. .mesti ramai dah taw . .mungkin jugak ade yang dah taw. .so .ape kene mengena dengan entri ziha kali ni. .ha. .bukan ape. .ziha ade sebijik macam tuh. .wane pun sebijik. .tapi tak penah guna pun. .
beli je lebih. .malas nak guna sebab kene beli film tuh. .ziha malas pulak nak pegi beli. .
so. .belum penah guna lagi. .siap kotak2 dengan plastic bubble tu dalam kotak. .




so. .ziha ingat nak jual lah. .itupun kalau ade yang berminat. .kalau berminat. .dialu2 alukan. .harga boleh nego lagi. .free postage. .condition dia 100%. .kalau mau. .bagi taw eh. .
sebab nak jual. .? nak pakai duit meyh. .muahahah
k. .tu je lah. .as salam. .:D

12 budak comel yang komen:

ezzamalik said...

how much dear?tq (:

Nur Nazihah Hassan said...

@ezzamalik
ezza. .awk nak brape?heheh . .

Adibah Amalina said...

@Nur Nazihah Hassanermmm ermmm jual kat saya 40? hehe

Nur Nazihah Hassan said...

@Adibah Amalinaboleh2. .kalau nak pm ziha kat fbee. .http://www.facebook.com/ziehanana

AMALINA YAAKUB said...

knp x nak guna dear ? lomo aqua best apa.. boleh snap dalam air hehehe...

Nur Nazihah Hassan said...

@AMALINA YAAKUBhehe. .taw tu. .syg jugak nak jual. .tp. .jual lah jugak. .heheh. .

ain husna said...

awaaaaaaaaaaaaaaaakkkk !!!!!! dah ada org beli ke ? :(

Nur Nazihah Hassan said...

@ain husnasory lambat dear. .aah. .dah ade pembeli lah. .sorry. .:'(

ain husna said...

kalau dia tak jadi beli,jual kat kita eh :(

Nur Nazihah Hassan said...

@ain husnaokee dear. .nanti kalo dia tetibe cancel. .ziha bg taw awak ye. .:D