Gila Bayang


Gila Bayang. .apa kene mengena pulak tajuk ni dengan entry aku kali ni. .muahaha. .
nak jiwang2 kejap lah. .boleh kan. .alah. .bukan selalu pun. .jarang sakali aku update pasal jiwang2 ni. .
entah kenapa. .sejak pertama kali aku tengok muka 'dia' (dalam fb je kot). .secara automatiknya aku nak kenal dengan 'dia' lagi rapat. .ape yang istimewanya dia ni sampai sume penyakit gila bayang dah masuk dalam badan aku ni. .aku pun tak taw nak terangkan camane. .

acctually. .'dia' ni kawan kepada kawan aku (kawan dia kawan aku jugak. .muehehheeh). .ha. .dia tegor aku kat dalam fb sebab nak ajak pegi tabletalk pasal bisnes. .sebelum tuh. .kawan aku ni memang dah beria2 ajak. .tapi aku berat hati sangat nak pegi. .segala macam alasan aku bagi taw dia. .tapi. .bila 'dia' ajak pegi. .secara spontannya aku terus setuju. .muahahah. .gedik kan aku ni. .hahahah. .tape. .aku jarang buat aksi gedik. .tak salah pun kot. .

okee. .back to the story. .akhirnya setelah berjaya 'ditrick' oleh kawan aku ni (belanja makan asalkan aku boleh join). .aku pun mengalahlah. .sape tak nak kan kalo orang dah offer belanja makan. .aku pun laju je lah trima tp dengan syarat. .'dia' mesti ikut sekali. .muahahha. .mesti korang menyampah kan dengan aku (asal aku gedik sangat ni). .muahahah. .

finally. .akhirnya tiba lah hari yang dinantikan. .as usual. .malam aku memang jarang makan. .so. .tak kesah sangat. .pagi tuh langsong aku tak jamah pape. .memang aku save ruang untuk diisi nanti. .muahahhah. .lupe lak. .kitorang  patut.jumpa pukul 3ptg . .tapi aku kene pegi awal sebab ade urusan lain. .then bertambah2 lapar lah perut aku. .rase macam nak pitam pun ade. .menggigil badan aku rase. .lapa tak lapa eh tu. .tapi tape. .tahan lagi (muka bengang je). .banyak kali jugak aku kol diorang. .kalo tak sampai lagi. .aku ngan kawan2 aku blah je. .takde kompromi. .muahaha. .tipu je tu. .


last2. .sampai jugak diorang. .aku rase lapar aku hilang camtu je bile tngk muka 'dia'. .mane pegi entah lah. .padahal. .tadi rase cam nak mati dah. .tetibe elok balik. .aneh tak o.O ? tetibe kawan aku tegor. .'"eh ziha, kau janji eh dengan 'dia' pakai baju warne same ? (aku pakai baju kotak2 biru hijau ngan tudung hijau. .dia pakai baju t-shirt hijau jugak)
aku jadi blur. .sebab mase diorang sampai. .aku just fokus kat muka dia je. .dalam hati. .(alahai. .hensemnya kau. .). .muaahahha. .gedik siaakkk Nazihah ni. .

Sampai je order kitorang. .aku pun makan lah dengan gelojohnye tenang (watlekk je ziha). .lepas beberapa suap aku makan. .aku dah rase kenyang. .mybe sebab dapat tengok 'dia' face to face kot. .MUAHAHHAAHHA. .k. .dalam hati. .aku heppy jugak. .acctually. .'dia' ni pemalu. .dari sumber2 yang boleh dipercayai. .'dia' ni tak penah kapel. .okee tengok. .betapa bersemangatnya aku nak selidik latar belakang dia. .aku usha gambar dia. .fb dye. .twitter dia pun aku usha. .pergh. .semangat gila siakkk aku. .abeslah aku kalo 'dia' terbaca. .tapi aku rase. .tak kot. .aku yakin dia takkan tahu. .

well. .biarlah aku kejar bayang2 dia. .aku rase aku tak layak kot untuk 'dia'. .aku mula putus asa bile kawan aku cakap dia takde perasaan. .hurm. .ape korang rase. .adakah aku patut bagitaw perasaan aku kat dia or lupakan dia. .ape korang buat bila korang ade kat tempat aku ? konfius. .

conclusionnya. .FOREVER ALONE





0 budak comel yang komen: