Follower yang ke-300

hye. .hari ni dengan berbesar hatinya. .ziha nak buatkan header untuk follower ziha yang ke 300. .alah. .baru 300. .belum 3000+ lagi. .hehe. .kepada follower yang ke 100 dan 200 tu. .
ziha nak mintak maap banyak2 sebab takde ganjaran untuk korang. .sebab ade masalah tertentu. .maap skali lagi ye. .

untuk DHIEYA ALIEYNA. .hope. .awk sudi lahh terima header saya yang tak seberapa ni. .almaklumlah. .saye ni newbie lagi. .tak godek2 lagi photoshop. .kalo saya reti buat yang vouge2 tu. .insyaalllah akan datang saya akan buatkan. .wee~

amek la mane berkenan. .nak amek semua pun boleh ja. .





camane ? okee tak. .kalo tak okee. .inform ziha ye. .nnti ziha cubalah buat lagi. .hope dhieya suka. .
emm. .tu je kot untuk malam ni. .
k. .bubye. .:D

3 budak comel yang komen:

Florist said...

you're blog is so nice dear.. pandainya kamu :)

dhieya alieyna said...

okay lah nii :) btw, thank awak sbb sudi buatkan header ;)Nana tak kesah pun. oleh sebab tak tahu bile lagi Nana nak buat header baru, Nana gune dulu laa header yg ziha buat ni . wee~ Nana sangat hargai header ni :D

#Nana harap nana boleh memang GA yg Ziha buat tuuu . hihi , penselcase oh penselcase. jadilah milikku. haha . byeee, thank you so much.Assalamualaikum

kai said...

wa best nye dpt org designkan header