Dilema


Ya Allah. .malam ni aku betul2 dalam dilema. .hati aku berbelah bagi. .tapi bila aku tengok dia start on9 malam ni. .hati aku berdebar-debar. .dari siang tadi aku tunggu dia. .finally. .malam ni dia on9. .heish. .aku jarang macam ni. .tapi bila dia tegur aku. .bersebab jugak. .bukan saje2. .

nak taw sebab ape aku berdebar. .acctually. .kawan aku ade kenalkan aku dengan sorang mamat ni. .mamat ni kawan boyfie dia. .tapi. .sebelum aku kenal dia. .aku memang dah suka orang lain. .orang ni jugaklah yang buat aku jadi macam  ni. .jadi mabuk sekejap. .(nonsense). .tapi aku still jugak kawan dengan mamat tu. .

in the end. .aku yang tak mesej dia. .tak tegor dia dulu. .aku buat bodoh je dengan dia. .last2. .dia mengajok dengan aku. .then. .dia cakap. .'takpe. .suatu hari nanti. .kau akan kene ape yang aku rase. .Allah tu Maha Adil and bla bla bla. .'
dalam hati aku ni dah cuak dah. .aku takut kalau orang yang aku minat tu. .reject aku pulak. .macam ape yang aku buat kat mamat tadi tu. .padahal. .aku baru kenal dia sehari. .WHAT ? Sehari ? yeah. .sehari je. .then mamat tu lebih2 pulak. .macam lah aku kenal dia setahun. .tapi bila aku fikir2 balik. .mungkin ade betulnya. .

so. .aku ambik keputusan. .nak biarkan ape yang jadi nanti. .tengok je lah macam mane. .
okee lah. .dah malam sangat dah ni. .k bye. .as salam. .

0 budak comel yang komen: