result tyme. .


salam sume. .
hari aku agak hepy sket sbb akhirnye aq dapat gak kalahkan 'cik forever'. .bia la kowg x taw cpe dye. .heheh. .
juz klahkan paper add math je. .walupown markah aq ckup mkan. .tapi aq lowm failed lg. .aku target ujian kali ni . .kalau kdudukan aku kat lam klaz atas dye. .aku da x nak main2 lg. .
x taw la knpe. .dari tahun lepas lagi aku nak sngat klahkan dye . .tapi x jgk dapat2. .tapi tahun ni mybe boleh kowt. .stkat ni aku baru dapat 2A je. .aku target 4A. .tapi kalo x pat jgk. .next tyme cube la lagi. .

acctually. .hari ni aku ade latihan mrentas desa. .tapi hujan punye psal. .x pat la pegi. .x dapat jgk la nak tngk muke 'Mr. M' aku. .haa.. .sbut pasal Mr. M. .nape ek dye agak smbong ngan aku. .kdg2 uh nympah pown ade. .ahh. .lantak ar. .2 dye punye pasal. .ak mlas da nak amek taw. .

aku d angantok. .so. .tido la jwapnye. .
k. .chow. .

2 budak comel yang komen:

Anonymous said...

Salam..good luck tau ! wt SPM betul2 ..fighting2 ! ^^

Nazihah Hassan said...

salam. .thnx!!yeah!!i will. .doa untk sy k..:)