keliru la. .



salam kepada semua blogger. .

beberape hari ni. .aku da makin jarang update blog. .salah stu faktornye aku mmg mlas nak bukak blog sbb internet agak lembap wlau pown aku gne stremyx. .
2nd. .keje sekolah yg semakin hari semakin bnyak smpai aku pown tak terbuat. .adat la tu sbb aku pown f5 taon ni. .

acctually. .akhir2 ni aku dalm dilema sama ada nak stay kat skola lame or stay ngn abg aku. .kbetulan abg ngan akk ipar aku pown cekgu. .yg jadi masalahnye. .diowg stay kat sabah. .aku da tnye pndapat cekgu klaz aku. .dye kate better skola kat cni je. .
aku pown agak berat hati nak tggalkan skola. .yela. .da setahun lebih. .aku pown da ade kawan2 yg rapat ngan aku. .and yg pling aku berat hati aku tggalkan skola ni sebab aku trpakse tggalkan Mr. M aku. .hurm. .
aku pown da buat solat istikharah supaya dimudahkan nak buat plihan. .tp takde sbrang tnde pown yg menyarankan aku stay kat cni. .

td mak aku cakap. .kalo boleh. .abg aku nak jgk aku trnsfer kat sabah uh. .yela. .aku da la adik dye yg plaing laz. .kalo bleyh dye nak aku brjye so x yah la nyusahkan dye nanti. .aduh. .pening2. .nape la dye x cakap dr awal tahun. .xde la menyusahkan aku mcmni. .
aku x snggup nak tggalkan semua kngan2 aku kat cni. .HUU~

samada aku jadi pindah atau x. .aku akan bg tau nanti. .
got 2 go. .
assalamualaikum. .

0 budak comel yang komen: