akaun oh akaun~


salam to all readers!!

hari yg ditunggu2 da pown tibe. .iaitu. .kmunculan ckgu akaun yg baru. .(acctually ckgu taon lepas ckgu GSTT je. .dye mmg pure akaun). .hahah. .tapi seboleh2nye aku nak Ckgu Hafizah@Ckgu MAU (MAU uh no. plat kreta suami dye) yg aja blek. .

tadi kat perhmpunan skolah baru je announcement de kemasukan ckgu baru uh. .aku x brape nak sngt nmpak muka dye td. .coz slalunye tyme prhimpunan ktowg duduk je. .tapi tah nape tah aini kne brdiri plak. .da la aku x nmpak orang yg potpet2 kat depan uh (ats sbb2 faktor ktinggian. .hee~). .cmne la nanti ek. .da la aku x leyh trime ckgu lain aja akaun uh. .ngee~ (ngade2 la ko ni ziha)

wuteva pown. .kte tggu dan lihat je la ek mcm mane esk. .
esk de klaz akaun. .hope ckgu uh leyh wat aku telebih paham sal akaun ni. .jgn telebih blur sudah la ek. .

k la. .salam. . 

0 budak comel yang komen: