my new account teacher!!


salam to all readers. .
hari ni aku nak cerite sket pasal ckgu akaun baru aku yg baru masuk klaz aku hari ni. .aku agak excited jgk la hari ni sbb dapat ckgu baru. .:P
mula2 aku denga cerita dak2 klaz aku pasal dye. .ade yg ckap gaya dia mcm ckgu akaun ktowg thun lepas. .
1st dye masok klaz uh. .dye tnye psal result dan dye nak mula blaja ary tu jgk. . .mule2 aku pikir dye ni agak poyos sket. .wuteva pown. .dont judge a book by it's cover right??
dye baik senanye. .comel. .dan agak tegas. .
and dye da ade undg2 baru lam klaz akaun uh. .
antaranye ialah. . 

  latihan ngan nota akaun kena wajib siapkan and hantar pada wktu yg ditetapkan. .
  tyme subjek akaun tak leyh g tndas!!. . hohohoh
  lastly. .FOKUS tyme dye aja

k la..ttup crita pasal uh. .ary ni aku epy sngat2 coz aku da dpat no. mrentas desa tok esk. .kowg nak tngk no aku ark??
ha. .ni la no. aku. .x cntek pown n0 eh. .

k la u all. .doakan esk aku tade pape ek. .harp2 la aku leyh menang. .sekurang2nye bukan no 1 ke belakang.. . hehehe..
k. .salam..





0 budak comel yang komen: