hye peeps. .


Hye. .agak lama jugak aku tak updated blog ni. .dah takde semangat dah. .tak tau mane pegi dah. .tetibe hari ni nak luahkan semua. .
acctually. .masuk hari ni. .dah 8 hari aku solo. .haha. .first2 tak rase sangat. .dah lama2 baru terasa bosannya. .tak pe lah. .mungkin aku akan jumpa jugak orang yang terbaik untuk aku. .dah tak guna dah nak frust2 macam orang gila. .at least. .aku still hidup tanpa dia. .hehew. .
sekarang ni. .biarlah aku fokus kat benda lain. .
sejujurnya. .best jugak jadi mcam ni. .tak payah nak sibuk2 jaga hati orang lain. .boleh 'cuci mata'. .dan yang pling penting. .kita rasa bebas. .takde lah rase terikat kan. .benda yang lepas tu. .biarlah lepas. .ape yang penting. .masa depan aku. .

Satu benda lagi yang tak dapt nak luahkan sebelum ni. .aku still tak faham ape yang lelaki nak sekarang ni. .kebanyakkannya. .suka perempuan yang cantik2. .comel2. .pantang tengok perempuan tu seksi sikit. .mesti nak mengayat lebih. .aku sedar la aku ni biasa2 je. .kadang2 tu ada jugak la rase jelez kat perempuan yang cantik tu. .tapi bila difikirkan balik. .jadi diri sendiri la. .buat apa nak jadi orang lain. .jangan jadi hipokrit. .takde faedahnya. .rasenye. .tu je kot. .insyaallah. .aku akan rajin mengupdate blog ni. .takde la orang lain bosan asyik tngk entry yg sama je kan. .k la. .bubye. .

0 budak comel yang komen: