sorry dude. .


Hello and annyeonghaseyo earthlings ! Sejujurnya. .aku memang suka berkawan. .tp tu la masalahnya. .aku ni xde la peramah sangat. .frens kat Fb uh ramai. .tp jarang bertegor. .orang yg tegor aku dulu ade la. .
so. .hari ni. .aq nk cerita sket pasal sorang boy ni. .kebetulan. .dye duduk kat area tmpt aq tggal . .dye ramai knl mmbe aku. .n mmbe aq rmai knl dye. .dye yg tegor aq dulu kat Fb. .aku aje je layan chat dye. .kawan kot. .ape lah slahnye kan. .tp dye dah salah faham. .aq sebenarnya x suka relationship dengan org yg aq x bpe nk kenal. .laki kan. .msti la nk usha2 pe sume. .
lepas 2. .bila aq x nak layan sngt. .mula la tulis status yg tah ape2. .

ps : kalo kau terbaca entry aku ni. .aq nak mntak maaf sngt2 sebab x ley trima pelawaan kau. .kalo kau 
       paksa aku n aku trima. .ko jgk yg menyesal nanti. .so. .jangan nk salahkan aku. .k baii 

0 budak comel yang komen: