Aku datang lagi !

ehem ehmm. .uhuk ! amboihh. .banyaknye habuk kat blog ni. .dah berzaman aku tak update blog ni. .yelah, sejak dah sambung belajar kat menara gading nih *lahh sangat aku dah tak sentuh langsung pasal blog ni. .apatah lagi nak update cerita baru, sorry girls and guys. .for sure korang dah muak kan tengok blog ni, asyik sama je background dia. .cerita pun tak berubah-ubah sejak dari beberapa bulan yang lepas *okay abaikan

*buka buku baru, buka cerita baru, mulakan hidup baru :D

okay now. .aku tanak lah kan cerita panjang-panjang sejak aku mula-mula daftarkan diri kat MAKTAB KOPERASI MALAYSIA *mesti korang tertanya-tanya, maktab ape tuh ? maktab perguruan keh sampai sekarang, yeaa sekarang nih aku tengah cuti sem, nak masuk sem baru dah pun, rasa kejap jeh kan ? aku pun rasa macam baru semalam je habis orientasi *nampak lah tipunya kann 

so, untuk intro entri baru ni, untuk bulan ni *DISEMBER , tarkh hari ni *5/12/2012
aku dengan rasminya *bajet PM jap "akan merasmikan pembukaan entri terbaru blog ni, so, nantikan entri terbaru ye anak-anak 

gotta go, XOXO 
N N

2 budak comel yang komen:

::azmina nordin:: said...

selamat kembali berblogging sis :)

Nazihah Hassan said...

@::azmina nordin:: tengs dear, keep in touch ! xoxo