my story. .


Salam semua blogger:131:

hari ni. .macam2 yang berlaku kat aku. .mule2 'sad intro story':face29: . and then. .
'happy ending':face39:. .

yang crite sedihnye. .aku ade problem ngan mmbe yang aku anggap macam adik bradik sendiri:95:
aku dah x boleh tahan tadi. .laz2 jatuh jugak air mate aku ni. .yang x boley blah nye. .Mr. M taw sume maslah aku. .terharunye ngan dye. .huhu:face69:Mr. M dah terlalu baik ngan aku. .aku hargai sngat2 ngan dye. .

btw. .aku dah mintak maaf ngan mmbe aku tadi. .terpulang la kat dye nak maafkan aku ke tak. .
bak kate Cik NANI. .
'berkawan mmg macam ni. .fikir belajar je. .nanti kalo kite dah bagus. .baru orang akan pandang kat kite. .
:face15:'
thnx yea kawan. .aku sayang ko . .:face64:

:26:okee. .hepy ending nye pulak. .macam biasa la. .kalo hari jumaat. .setiap kali balik tuisyen. .mesti aku akan tumpang mane2 kawan aku yang berbesar hati nak bagi aku tumpang diowg. .hehe. .bukan ape. .sengaja nak eratkan silaturrahim. .(ade kena mengena ke:120::120:. .ah. .lantak la)

okee fine. .semua mmbe2 aku dah blah. .so tggal la aku ngan Mr. M n Mr. I tggu mak Mr. M. .smbil borak2 ngan cikgu akaun kitowg pasal mase depan. .haha. .

:121:tunggu punye tunggu. .akhirnye smpai jugak mak dye. .:e:lepas hantar Mr. I. .mak dye anta aku pulak . .:50:nasib la ayah aku da tggu kat bustop uh bersame NCM 1500. .
sebelum mak dye nak blah uh. .aku sempat lagi bagi mak dye satu senyuman yang paling menawan yang penah aku bagi. .:77:(konon nak ambik hati la:10:)

then Mr. M bagi mesej yang membuatkan aku tersengeh2 cam kerang busuk dan menbuatkan aku terperasan sendiri. .haha. .:face71:
isi mesej uh bia la menjadi rahsie aku. .
btw. .thnx kat dye jugak coz da buat aku eppy balek selepas aku dilanda kesedihan dan kemurungan. .:c:k la. .chow dulu la. .assalamualaikum. .:116:

0 budak comel yang komen: